vineri, 10 septembrie 2010

Domnule Presedinte,

Domnilor guvernanti

De data asta nu mai putem spune “AM INTELES” , cuvinte pe care le-am rostit de-a lungul carierei de militar de multe ori . Noi militarii din garnizoana Buzias ,mai bine zis fostii militari, pentru ca toti suntem rezervisti, suntem considerati de ceea ce vreti sa ne faceti . Ne-ati desfiintat unitatea , ne-ati trecut in rezerva , iar acum vreti sa ne luati si ceea ce tot dumneavoastra ne-ati dat atunci cand toti cei ce suntem rezervisti acum am spus “AM INTELES” ; trebuie sa schimbam cu

Suntem o mana de oameni intr-o garnizoana mica , care nu ne poate oferii alternative de locuri de munca pentru cei ce mai suntem in putere . Suntem majoritatea tanchisti , militari ce ne-am facut cu prisosinta datoria . Am daruit tarii mii de mecanici conductori tanc sau comandanti de tancuri , care in momentul cand ar fi sunat goarna ar fi fost la datorie instruiti si pregatiti pentru sacra misiune de aparare a patriei .

Din pacate ,domnilor guvernanti ,vad ca ne suna clopotul caci goarna nu a sunat , iar noi suntem o natiune ocupata . Da , suntem o natiune ocupata , asa simtim prin ceea ce ni se va intampla , prin ceea ce vreti sa ne daruiti acum prin noua Lege a pensiilor .

Domnule Presedinte , la Cotroceni DRAPELUL flutura sus pe palat , la noi militarii rezervisti inca mai flutura in sufletele noastre . Ganditi-va ca fiecare reservist este un DRAPEL VIU ce flutura pentru neamul romanesc , pentru tarana acestei patrii care astazi este pastorita de de oameni ce nu stiu ce inseamna TRICOLORUL din sufletul celor pe care vreti sa-i ucideti taindu-le din pensia ce legal si-au castigat-o .

Domnule Presedinte , Domnilor Guvernanti “nimeni nu este mai presus de lege” , de aceea noi militarii rezervisti nu intelegem cu ce v-am gresit numindu-ne “NESIMTITI” . Toata viata noastra am spus “AM INTELES” dar la Normele de aplicare a noii legi a pensiilor , in ceea ce ne priveste pe noi militarii de cariera nu putem sa spunem altfel decat “NU AM INTELES” si nu vom intelege niciodata . “NU AM INTELES” si nu suntem de acord sa semnam cu mana noastra Cererile de recalculare a pensiilor atata timp cat ele au fost calculate odata , iar toate datele noastre , toata munca noastra de zeci de ani se afla in patrimonial M.Ap.N.

Domnule Ministru al apararii a-ti fost ofiter activ , dar din pacate din faptele dumneavoastra de politician nu se vede acest lucru . Nu aveti pic de onoare , sa ne pune-ti pe drumuri , sa nu vorbiti pentru noi , sa nu fiti alaturi de cei cu care a-ti mancat o paine si a-ti baut o cana cu apa din marmita pe care nu cred ca a-ti dus-o vreodata in spate .

Atentie , domnilor guvernanti ,ca nu suntem o turma condusa de o oaie ratacita sau batrana , suntem o multime care dorim ca tara sa ajunga din nou acolo sus , acolo sus unde a fost inainte ca ea sa fie distrusa si furata . Ganditi-va de mai multe ori inainte de a taia pensiile noastre de militar sau a l-e desfiinta .

Honor et Patria ! Vae victis .

M.M.tc.(rez) TUDOR IOAN